- 80% građana u Beogradu koristi gradski prijevoz 2 – 3 puta tjedno
- 92% ispitanih korisnika primjećuje reklame u gradskom prijevozu; najveći postotak vanjsko oglašavanje, a nešto manji unutarnje oglašavanje
- korisnici gradskog prijevoza imaju pozitivan stav prema oglašavanju u gradskom prijevozu – preko 70%
- poruke s cijenom proizvoda su korisnicima gradskog prijevoza vrlo zanimljive jer posjećuju trgovačke centre
- najveći broj korisnika gradskog prijevoza samostalno donosi odluku o kupovini što ukazuje na potencijalni utjecaj reklama postavljenih u GP-u
- pozitivan stav korisnika GP-a prema oglašavanju pokazuje da ovaj medij ima veliki potencijal u prenošenju reklamne poruke krajnjem potrošaču
- s obzirom da korisnici gradskog prijevoza vole isprobavati nove proizvode i vole oglašavanje u javnom prijevozu, može se zaključiti da bi se ovaj medij mogao dobro iskoristiti za prenošenje informacija o novim proizvodima
Novosti / Eventi
Zanimljive činjenice o javnom prijevozu u Beogradu
svibanj, 2016.