S fragmentacijom medija, brendovima postaje sve važnije ne samo odabrati pravi kanal, već i biti na pravom kanalu u pravo vrijeme. Zbog toga se B1 Media strateški usmjerila na pokretanje novih inovativnih kanala koji će oglašivačima pomoći u učinkovitoj komunikaciji sa svojom ciljnom skupinom. B1 mediji ovo nazivaju – jednostavno ciljano.

Jedan takav kanal, inovacija na hrvatskom tržištu je Fitness TV. Kanal za oglašavanje koji se obraća novonastalom i vrlo imućnom segmentu potrošačkog tržišta pod nazivom NEO.

Možda ćete se pitati što je NEO i zašto su oni važan dio segmentacije potrošača? NEO (novi ekonomski potrošači) potrošači, to je novonastali segment kupaca iz svih dobnih skupina, dohodovnih razreda i lokacija i imaju veliku sklonost trošenju svojih prihoda na potrošnu robu. Nedavna studija Roy Morgan Research Australia otkriva da ‘NEO potrošači troše između 260 i 300% više od tradicionalnih potrošača.’

Međutim, ovi NEO-ovi nisu samo imućni, već su uvijek u pokretu. A doći do njih može biti prilično teško. Zapravo, trebate im prenijeti medije, na posao, tijekom pauze ili dok su u teretani. Otud i pokretanje Fitness TV-a u Hrvatskoj.

FITNESS TV je programsko digitalno oglašavanje dostupno u vodećim fitness centrima diljem Hrvatske, upotpunjeno sadržajem kao što se servisne edukativne informacije te video spotovi.

Audio vizualni sustav

Sadržaj i oglas kroz moguće opcije:

  • Digitalni display FDS vertikalni format
  • Digitalni display FTV hrizntalni format
  • Brandiranje fit centra
  • Promocije