Dobro KREATIVNO RJEŠENJE osnova je bilo koje uspješne promotivne kampanje. Što ako imate medij koji ne mora sadržajem i programom privlačiti svoje gledatelje, slušatelje ili čitatelje?

Što kad je ciljana publika već u čekaonicama domova zdravlja,u veterinarskim stanicama ili u ljekarnama? U vozilima javnog prijevoza, u školama i na fakultetima, u liftovima i hodnicima poslovnih zgrada? Ili na plažama?

U tom slučaju DOVOLJNO JE IMATI DOBRO KREATIVNO RJEŠENJE koje će po principima AIDA odraditi svoj posao. Prodati Vaš proizvod! Dovoljno je da se kreativnim rješenjem PRIVUČE PAŽNJA i ZAINTERESIRA točno definirana ciljana skupina koja se već nalazi u određenom prostoru ili na plažama. Dovoljno je razumjeti prirodu tih medija koji su i zanimljiv SADRŽAJ i efikasna PROMOCIJA. U takvim prostorima polako se stvara ŽELJA, a kako je PRODAJNO MJESTO vrlo blizu i dostupno u kratkom roku, dovoljno je pozvati kupce na AKCIJU i dobiti izvrsnu PRODAJNU REAKCIJU!

Predstavljamo one koji su najbolje odradili posao u 2015.!

 

POBJEDNIK 2015.: ŠEF
NAZIV PRIJAVITELJA: McCann, Zagreb

2. MJESTO: BLACK RADLER FUN
NAZIV PRIJAVITELJA: Imago reklamna agencija

3. MJESTO: IDEMO DELAT
NAZIV PRIJAVITELJA: Status Grupa