S fragmentacijom medija, brendovima postaje sve važnije ne samo odabrati pravi kanal, već i biti na pravom kanalu u pravo vrijeme. Zbog toga se B1 Media strateški usmjerila na pokretanje novih inovativnih kanala koji će oglašivačima pomoći u učinkovitoj komunikaciji sa svojom ciljnom skupinom. B1 mediji ovo nazivaju – jednostavno ciljano.
Jedan takav kanal, inovacija na hrvatskom tržištu je Fitness TV. Kanal za oglašavanje koji se obraća novonastalom i vrlo imućnom segmentu potrošačkog tržišta pod nazivom NEO.
Možda ćete se pitati što je NEO i zašto su oni važan dio segmentacije potrošača? NEO (novi ekonomski potrošači) potrošači, to je novonastali segment kupaca iz svih dobnih skupina, dohodovnih razreda i lokacija i imaju veliku sklonost trošenju svojih prihoda na potrošnu robu. Nedavna studija Roy Morgan Research Australia otkriva da ‘NEO potrošači troše između 260 i 300% više od tradicionalnih potrošača.’
Međutim, ovi NEO-ovi nisu samo imućni, već su uvijek u pokretu. A doći do njih može biti prilično teško. Zapravo, trebate im prenijeti medije, na posao, tijekom pauze ili dok su u teretani. Otud i pokretanje Fitness TV-a u Hrvatskoj.
FITNESS TV je programsko digitalno oglašavanje dostupno u vodećim fitness centrima diljem Hrvatske, upotpunjeno sadržajem kao što se servisne edukativne informacije te video spotovi.
Audio vizualni sustav
Sadržaj i oglas kroz moguće opcije:
- Digitalni display FDS vertikalni format
- Digitalni display FTV hrizntalni format
- Brandiranje fit centra
- Promocije